facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Toprak Altında izle

"Toprak Altında izle" için 25 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ali ali Şubat 28th, 2014 at 13:28

    filmin maliyeti 10 ytl

  2. kaan kaan Temmuz 8th, 2014 at 01:22

    filmin sonuna bakın yeter hepsini izlemenize gerek yok arkadaşın dediği doğru maliyet onlira o da telefon 😀

  3. m.ali m.ali Temmuz 16th, 2014 at 02:41

    Ben simdiye kadar 1000.lerce film izledim bukadar sacma ve bos bir fim izlemedim. Filmin baslangici ve sonuna kadar tabut ta ve cikaramadilar

  4. harun harun Kasım 30th, 2014 at 21:59

    filmin başını 5 dk izledim sonunda 10 dk izledim olay bitmiştir 😀 15 dk lık film 😀

  5. Mutlu Mutlu Aralık 10th, 2014 at 19:42

    ulan bari çıkartın adamı o kadar izledik :)

  6. tayfun tayfun Aralık 15th, 2014 at 04:55

    filmde emperyalizmin katilliği söz konusu.. Tek mekanda geçmesi de. psikolojik hal… yorum yapanlarda siz gidin. şirinler izleyin canlarım. :)

  7. fILIM fILIM Şubat 22nd, 2015 at 23:51

    filim bucesi 3 milyon

  8. mamek mamek Mart 20th, 2015 at 19:08

    film baştan sona tabut un içerisinde geçiyor. sıkıcı sanabilirsiniz fakat sürükleyici bir film olmuş. kendine bağlıyor. tavsiye ederim.

  9. Limon Limon Nisan 26th, 2015 at 00:42

    Tek mekanda geçmesine rağmen sıkmayan kendine kitleyen bi film.bunu basarmak zordur.tavsiye ederim

  10. vurdem vurdem Temmuz 27th, 2015 at 10:44

    her türlü tabutta çok saçma olmuş

  11. LarrySt LarrySt Ağustos 11th, 2015 at 16:37

    HA-Rİ-KA ! En sevdiğim filmlerden biri ve defalarca izlememe rağmen hala duygulanıyorum. Müthiş ötesi yani gerçekten tavsiye edilir ve negatif gelen yorumlara aldırmayın bence, hakikaten izlenebilir bir film. Keşke bir umudu olup kurtulaymış Paul ama olmadı :(. Ama her film’de mutlu son’la bitmek zorunda değil :). Neyse çok konuştum haydin Behlül kaçar, eyw ;)xx

  12. Can Can Eylül 18th, 2015 at 06:19

    Defalarca izlemek nedir arkadaş. Tamam sürükleyici ve anlamli ama neyse sadece gülüyorum 😀

  13. hadihadiyandan hadihadiyandan Ekim 18th, 2015 at 04:58

    güzel film bencede sakin kafayla izlerseniz duygusal bi film.heyecanda var.sonunda adamı güzel kurtarıyorlar 😀

  14. colebnela colebnela Kasım 13th, 2015 at 01:54

    hepizin gireceği yer bide kendiniz o durumda düşünün bakalım nefes alabilecekmisiniz harika bir filmdi sonunda poul un karısıyla son kez konuşması beni ağlattı

  15. dolunay dolunay Kasım 23rd, 2015 at 00:29

    bence amerikalıları iyi ıraklıları kötü gösteren bi film.halbuki onlar masum değiller. asıl onlar müslümanları katledip duruyor.

  16. myword myword Aralık 25th, 2015 at 19:19

    yorumuma güvenin film izlemeye degmez zaman kaybı…

  17. sandra sandra Aralık 31st, 2015 at 19:11

    bu filmi oynayan adam deadpool u oynayan adam

  18. Murat Murat Ocak 1st, 2016 at 21:31

    Tek bir mekanda gecmesine ragmen sıkılmadan izledim.Puanını fazlasıyla hakediyor.Verilmek istenen mesaj,duygular ve oyunculuk verilmiş.

  19. sudenaz sudenaz Ocak 5th, 2016 at 17:52

    bende panik atak var adamı kendı yerime koydum yarısına kadar ızledim ve sonunu korktum ..)))

  20. kirchhoff kirchhoff Şubat 1st, 2016 at 02:45

    çok kasvetli olmuş sürükleyici kabul ama izlediğime pişman oldum çocuklar gidin romantik filmler izleyn,yemin ediyorum kendimi dışarıya atasım var şuanda sonunda kurtulamıyor hahaha

  21. ahmet ahmet Şubat 28th, 2016 at 22:50

    tam bir saçmalık insan bi çabalar ezan sesi geliyo ama adamda hiç bi hareket yok yılan geliyo tabutun içine sonrada bi delikten çıkıp gidiyo ama o deliği genişletip çıkmak yok bıçağı da var tam bi saçmalık, başka film bakın

  22. Ayşe karasakal Ayşe karasakal Mayıs 14th, 2016 at 14:47

    Çok güzel bir filmdi. Ara ara atlatarak 3.5 dakikasina baktım. Ve hayatimda ilk defa 90 dk.lık bir filme 3.5 dk.bakarak tamamını anladım. Senaryoyu yazanin aklina tukureyim. Bu ne laa. .insanlarla dalga geçmiş resmen. ..

  23. lina demirci lina demirci Haziran 13th, 2016 at 14:25

    Filmi beğenmeyen arkadaşlara sadece gülüyorum. Sizin beğenmeniz için illa filmde bir kadın ve erkeğin doyasıya yataklarda ilişki mi yaşaması gerekiyor? Yaşadığımız her anın, dışarıda özgürce dolaşabildiğimiz her vaktin kıymetini bana tekrar tekrar anlatan bir film. Siteninde, yönetmeninde ellerine sağlıkk.

  24. Mazi Mazi Temmuz 9th, 2016 at 03:42

    Hiç değilse dışarı çıksaydı yahu , o kadar gerildik ve sonu gayet berbattı fakat kurgusu iyiydi keşke baştaki saldırıyıda gösterseydi filme birşeyler katardı diye düşünüyorum.

  25. Nur Nur Ağustos 15th, 2016 at 05:12

    Filmler sadece ve sadece izlenip duygu yasamak icin degil. Oturup bir dusunun film ile ilgili tarihsel bir surec ve siyasal cikarlar. Metalastirilmis muazzam bir film

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)