facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Taken 2 izle

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Taken 2 izle" için 11 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. phoenix1654 phoenix1654 Aralık 20th, 2012 at 00:35

    30 yaşındayım daha böyle polis arabası görmedim..birde sanırım tamamiyle kara çarşaflı kadınların arasında yaşıyormuşuzda haberimiz yokmuş :D

  2. 23 23 Aralık 20th, 2012 at 01:34

    türkiyeyi ve müslümanları neden kötü göstermek zorundalar her filmde…

  3. umut umut Aralık 20th, 2012 at 02:13

    öncelikle filmin kalitesi on numara gelelim filme
    bizim hükümetimiz A.B.D film şirketlerine teklifde bulunmş aslında öneri gelin bizim ülekmizi(istanbul oluyor)tanıtın tüm vergiler ve masraflar bize ait olsun tabii akbabalar bu fırsatı kacırırmı nasıl olsa kek bulmuslar :))
    şimdi bazı filmleri vereyim ilkin 007 james boond skyfaal ve bu film yahu arkadaş ulan 21 yüzyıldayız en kaliteli saşalı zengilikler bizde kullanınlan polis otomobillerine bak ulan zaten tüm ödeneği biizm hükümet vermiş yapına dam gibi mankenleri cagrın bu ne la alayıda sakallı bıyıklı çirkin ve çarşaflı ne demek istiyorlar birde World Z war filmine bakın A.B.D askeri yok israil askerli var filmde bakın traillerine ayıp ya

  4. laja laja Aralık 20th, 2012 at 04:00

    Her Müslüman kez her açıdan aşağılanmış üzücüdür.ahlaki ve maddi hem de.Türk polisi çok sayıda eski araba gibi. Ben Kosovalı Arnavut ediyorum. Eğer düzeyinde sahip ahlaki değerler için selamlıyorum. Selam Alejkym

  5. ndr ndr Aralık 20th, 2012 at 04:47

    istanbulu kullanmak ve bu kadar karalamak iyi bir film fakat yne yapacaklarını yapıp bızı kötü göstermişler

  6. Aydın ÖZBAY Aydın ÖZBAY Aralık 22nd, 2012 at 14:47

    medeniyet beşiğidir İSTANBUL, ANADOLU.. linki tıklayında eski filmlerimizde kullandığımız evler arabalrı falan görün. yazık, ülkemizin bu şekilde gösterilmesine izin vermekle hata yapılmış
    1/9 Kücük Hanımın Soförü – Ayhan Isik – Belgin Doruk 1. Bölüm 1970

  7. belgin belgin Aralık 24th, 2012 at 23:38

    kalite süper ama istanbul çok eski kötü gösterilmiş, bi kere o polis arabaları ne öyle yaa murat 131 mi kaldı!! paso çarşaflı kadınlar ben istanbulda doru dürüst kapalı görmuyorum kaldı ki çarşaf haha sadece gulerım..

  8. dexterr dexterr Aralık 25th, 2012 at 04:07

    ben ermeni asilli bir turk vatandasiyim turkiyede dogdum ve buyudum bunu neden belirtdim soyleyeyim filmi izledim ilki gibi buda cok guzel surukleyici hersey on numara fakat neden benim ulkemi turkiyemi bu derece asagi kultur seviyesi dusuk yada kotu karalama yaparak gostermisler buna bir anlam veremedim ve ermeni asilli bir turkiye cumhuriyeti vatandasi olarak ulkemi bu sekilde karalamis olmalarini kiniyorum dogdugum buyudugum yasadigim ulkeme memleketime bu hakareti siddetle kiniyorum…

  9. AK AK Aralık 25th, 2012 at 22:17

    Bi heves oturmuştum filmin başına ama daha ilk sahne bitirdi bütün hevesimi.Hurda bir kamyon mezarlığa gider kuranı kerim okunur ve intikam yeminleri arkasından cilalı batılı arabaları.Biz susdukça nereye kadar…

  10. Utkcnclk Utkcnclk Aralık 27th, 2012 at 18:24

    arkadaşlar bilmeden konuşuyorsunuz film prodüksyonunun devlete ait bi malı filmde kullanıp paramparça etmesi zaten mümkün değil diğer filmelerde araç sahneleri kiralanan sigortalı araçlarla yapılıyordu ayrıca yabancı filmlerdeki polis arabaları da devlet tarafından satılığa çıkarılmış kullanılmayan polis arabaları çok ucuz maliyete alınarak çekiliyordu türkiyede böyle bi sistem olmadığı için ve 0 bir araç alıp makyajını yapıp sırf paramparça etmek israf olur zaten o sahneler sanmayın ki bir kerede çekiliyor her sahne kaç kere deneme yapılıyor filmde parçalanan araçların belki 2 katı parçalanıyor e en düşük maaliyetli araç murat 131 olduğ için onu seçmişler.

  11. vedat vedat Ocak 1st, 2013 at 14:45

    ben bir kurt olarak bu ulkeye boyle bı saygısızlıgı kınıyorum ve boyle ülkemizi asalicak flmlerin yayınlanmamasını istıyorum ve yönetmen yazıklar olsun diyorum güzelim ülkeyı güzelim insanlarımızı kardeslerimizi hor horüp asalamalarına karsılık bende onlara yazıklar olsun dıyorum

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)