facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Her Çocuk Özeldir izle

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Her Çocuk Özeldir izle" için 13 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. enise enise Aralık 23rd, 2012 at 01:09

    bence çok güzel bir film herkese tavsiye ederim

  2. tuğba tuğba Ocak 6th, 2013 at 21:55

    gerçekten güzel bir film.izleyin.

  3. Zehramerve Zehramerve Şubat 7th, 2013 at 19:34

    Ben çok ağladım ama sizi bilmem kaç yıl önce izledim bu filmi şuana kadar aklımda ve halada izliyorum belki şuanı izleyişim 20nci kere olacak onun gibi bnde resim yapmayı çok seviyorum ve herkese iyi seyirler dilerim….

  4. mustafa mustafa Şubat 12th, 2013 at 02:42

    Toplumumuzda nice böyle çocuklar var . Bu konuda ilkokul öğretmenlerinin çok dikkat etmesi lazım.

  5. aybuke aybuke Mart 9th, 2013 at 16:23

    bu film mi?muhteşem ötesi aamir khan nın bütün filmleri benim ideolümdür zaten her birirni izlerim gerçekten güzel bir film

  6. Fatma Akkuş Fatma Akkuş Mart 15th, 2013 at 04:19

    Şu ana kadar izleyip de etkilendiğim sayılı filmlerden, konusu oldukça hassas bir konu ve çok başarılı bir film olmuş bunu gerçekten utanarak söylüyorum bizimkiler Recep İvedik’miş falan öyle saçma sapan film yapacaklarına azıcık şunları izleyip de örnek alsınlar.. Aamir Khan’a her rol yakışıyor maşallah böyle harika bir film ondan gelebilirdi zaten..

  7. duygu duygu Nisan 13th, 2013 at 14:57

    aamir khan başka söze gerek yok

  8. Güneş Güneş Nisan 21st, 2013 at 22:55

    Harika bi film herkese izlemesini tavsiye ederim

  9. fikret fikret Şubat 14th, 2015 at 21:54

    Benim oglumda ayni bu sekildi simdi duzeldi ilac felan kullanmayin sevginizi ve egitim verin duzelecek bu cocuklar ilerde cok buyuk insanlar olacaklar bu tip cocuklar malesef ulkemizde daha bilinmiyor. Diger adiyla dehb dir. Aslinda okullardaki ogretmenler ve veliler bilinclendirilmeli devletin artik bu ise el atmasi lazim zavalli cocuklar her seferinde filmdeki cocuk kadar sansli olamiyorlar ilgi ve sevgiye ihtiyaclari var bu cocuklarimiza destek olunmali ve egitimler seminerler verilmeli guzel film.insallah bizde boyle fimler cekeriz

  10. muharem muharem Şubat 15th, 2015 at 19:27

    muthişş bir film izleyi n ama mutlaka izleyin 5 yıl oluyo izleyeli hiç unutmadım filmi

  11. muhammet ali muhammet ali Şubat 23rd, 2015 at 20:31

    harika ya öğretmenimiz 1 saat izlettirdi diğer filmler gibi saçma değil bu film. Recep İvedik gibi terbiyesiz filmlerden ibaret değil bu film . hayatımda izlediğim en güzel film 😀

  12. muhammet ali muhammet ali Şubat 23rd, 2015 at 20:38

    hocamız bu filmi izlettiğinde Türkçe altyazılıydı. ama şimdi altyazılı değil. neden bilen var mı ?

    NOT: BİLEN YORUM ATABİLİR Mİ :(

  13. muhammet ali muhammet ali Şubat 23rd, 2015 at 20:40

    BU FİLMİ YAPAN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN AAAAAAAAAMİN 😀

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)