facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sürücü – Drive 2011 Türkçe Dublaj izle

"Sürücü – Drive 2011 Türkçe Dublaj izle" için 15 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mami mami Ocak 23rd, 2013 at 17:45

    arkadaşlar sakın izlemeyin berbat ötesidir. zamanınız varsada islemeyin :)

  2. Deniz Deniz Ocak 24th, 2013 at 04:32

    Ya bu filim eleştirmeden izlemeyin diyenleri anlamıyorum. nasıl bi kafa ya..:)

  3. mami mami Şubat 7th, 2013 at 22:17

    sen nasıl bir kafayla yazdın bu yorumu bende onu anlamadım neyse … izle sen arkadaşım hatta zombili filmler izle seversin :)

  4. halil halil Şubat 13th, 2013 at 20:48

    filmi açamadım sorun bendemi ?

  5. rabbimkul umurzokov rabbimkul umurzokov Mart 15th, 2013 at 20:30

    driv filimini sayratmok istiyorim

  6. bulut bulut Mart 10th, 2015 at 03:53

    izleyim mi izlemeyimmi bilemedım o kadar laçkaki yorumlarınız .

  7. rht rht Mart 30th, 2015 at 03:36

    Film çok amatör. Ne diyalog var ne de aksiyon. Türü bile muamma. İsmi bile saçma, sırf adam güya iyi araba kullanıyor diye drive ismi verilmiş. İsmiyle alakası yok. İzlenilebilir bir film değil. İzlemeyin..

  8. emrah emrah Mart 30th, 2015 at 21:18

    ılk defa bı fılme yorum yapıyorum berbat otesı zaman kaybı

  9. erdal erdal Eylül 20th, 2015 at 12:27

    ulan bu filme 7.8 puan verenler puan vermeden önce topluca kafayı çekmiş olmalı

  10. H2o H2o Ocak 4th, 2016 at 13:32

    Yukarida yorum yapanlarin hic birisi ne hayati ne filmi nede kendilerini anlaya bilmis tipler yani klasik beyinsiz ama herseye bir sozu olanlar…..film cok iyi zaten en iyi filmler listesinede girmistir.

  11. aykut aykut Ocak 10th, 2016 at 00:58

    aq böle filmmi olur la en iyi film böyleyse biz film izlemeyek

  12. aykut1 aykut1 Ocak 10th, 2016 at 01:00

    böyle film mi olur ya en iyi film buysa biz film izlemeyelim

  13. sdex sdex Ocak 15th, 2016 at 22:22

    gerçekten film repertuarı sağlam olan biri olarak yazıyorum zevk almadım yani güzellik görecelidir ama verilen puanı hakettiğinden emin değilim aksiyon yok diyaloglar durgun çekimsel bir farklılık söz konusu değil söyleyebileceğim tek iyi şey ölüm sahneleri gerçekçi izlemek sizin kararınız ama tavsiye etmiyorum..

  14. onur onur Mayıs 15th, 2016 at 19:00

    keske yorumlara bakıp izlemeseymişim. Diyolog yok acayip sıkıcı konu araba sürmek olsada sadece başlangıcta bi sürüş sahnesi var başka yok. tek beğendiğim şey pompalıyla kadının kafasının dağalma sahnesi :)

  15. fef fef Haziran 18th, 2016 at 05:28

    ılk defa bır fılme yorum yazıyorum zaman kaybından baska bırsey degıl.. anladımkı yorumları okumadan en ıyı fılmler arasına gırmıs denılen fılımlerı bıle ızlemek uykusuz kalmaktan baska bırsey degılmıs :)

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)