facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Buz Devri 1 izle

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Buz Devri 1 izle" için 27 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ecrin ecrin Aralık 21st, 2013 at 15:43

    çok mükkkemmeellllllllllllllllllll ben çok severek izledim birde çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güldüm bbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyy öptüm

  2. pınar pınar Aralık 25th, 2013 at 18:11

    GÜZEL BUZ DEVİRİ 2 3 4 DE İZLEDİM ÇOOOOOOK GÜZEL FİLİMLER BUNLAR ÇOK KOMEDİĞEN ÇOKTA BUZLA ALAKALI EN GÜZEL FİLM BUZ DEVRİ HERKEZE BU YAZDIĞIM BU PARTLARI MUTLAKA İZLEYİN EN İYİ FİLM BUZ DEVRİDİR HERKESE TAVSİYE EDERİM HADİ GÖRÜŞÜRÜZ BAYBAY

  3. sıla sıla Ocak 5th, 2014 at 21:41

    harika sid ya bayıldım diyago acımasız

  4. buse buse Haziran 28th, 2014 at 14:37

    5.part açılmıyo

  5. hdfilmizle hdfilmizle Temmuz 1st, 2014 at 20:50

    buse hanım video kontrol edildi çalışıyor.

  6. efe efe Ağustos 31st, 2014 at 21:59

    çooooooooooooooooooooooooook güzeldiego en iyisi lan

  7. okan okan Ekim 6th, 2014 at 13:42

    cokk guzel ben 5 sinide baktim ama en cok sidi seviyim ? laaa

  8. ben guzelim cokk ben guzelim cokk Ekim 11th, 2014 at 16:04

    ben cok guzelim buda superya tum hepsini tam bes kere izledim yaa

  9. TAYLAN TAYLAN Ekim 25th, 2014 at 17:15

    çok güzel yanlız acıklı bir yerde var oda diye gonun yaralanması orda ağlamaktan öldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bayıldım çok güzel

  10. cem cem Ekim 30th, 2014 at 21:38

    çok güzel tam 18 kez izledim

  11. Ayça Ayça Kasım 26th, 2014 at 14:03

    Filmin diğer bölümlerini her yıl milyonlarca bu bölümünü çıktığından beri izliyorum hez zaman nerdeyse

  12. X£RGX X£RGX Aralık 7th, 2014 at 15:37

    FİLM ÇOK GÜZELMİŞ VE BEN BUZ DEVRİNİN 2 3 4 Ü DE İZLEDİM

  13. Çakır Karahan Çakır Karahan Aralık 10th, 2014 at 02:46

    Saçma sapan

  14. rewadsfgthgfdesafadımıadfdghdfanapcanfadhjkljkbjdfnkmalfsafhdajkemfksjtruejhnfsadlakdajfe rewadsfgthgfdesafadımıadfdghdfanapcanfadhjkljkbjdfnkmalfsafhdajkemfksjtruejhnfsadlakdajfe Aralık 15th, 2014 at 16:23

    Buz Devri’nin bütün filmlerini izledim, çok güzeller. Öneriyorum. :D :)

  15. ayşe ayşe Ocak 6th, 2015 at 18:32

    çok güzeldi

  16. laral laral Ocak 7th, 2015 at 16:23

    Çok sevdim devamınıbeklerim

  17. ilaydanur ilaydanur Ocak 21st, 2015 at 21:40

    çok güzel ama çok donuyo ne yazıkki ben çok güldüm ama hiç güzel degil malesef teşekkür ederim emeginiz için ama emeginiz bir çöp kutusuna atılmış üzülmeyelim yakında daha iyi daha güzel ve donmayan kaliteli bir filim yaparsınız iyi akşamlar

  18. ugur ugur Ocak 28th, 2015 at 20:20

    ılaydanur yalancısın fılm donmuyo

  19. cuma cuma Ocak 31st, 2015 at 01:41

    film donuyor hiç iyi deyil

  20. elif elif Şubat 4th, 2015 at 13:24

    sizinki bozukturda ondan donuyordur

  21. Tolgaa Tolgaa Şubat 4th, 2015 at 16:44

    Bence çok güzel ve biraz da komik yani sonuş mükemmel ve film hiç donmadan oynuyo

  22. Kaan Kaan Şubat 15th, 2015 at 14:46

    Bunu ben çok ama çoooookkk izledim

  23. mehmet mehmet Mart 12th, 2015 at 20:41

    ÇOOOOOOOOOOOK AMA ÇOOOOOK GÜZELLLLL…

  24. ebru.elif ebru.elif Mart 22nd, 2015 at 19:13

    flim çok güzeldi.çok güldüm ve çok eğlendim (:

  25. kartal kartal Mart 30th, 2015 at 23:56

    Ben bu filmi 54 kez izledim ve muazzamdı

  26. mihriban mihriban Nisan 2nd, 2015 at 17:53

    a çoooooooooooook güzel özelikle side bayıldım.

  27. ılgaz ılgaz Nisan 12th, 2015 at 21:00

    çok güzeldi diyer serisini izlemenizi rica ederim

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)